loading...
سایت تفریحی فان70 | جوک تلگرام جدید
پذیرش نویسنده

Admin بازدید : 326 چهارشنبه 11 شهریور 1394 نظرات (0)

پیامک های احساسی زیبا،جملات احساسی،اس ام اس های جدید احساسی مرداد 94 ،اس ام اس،اس ام اس احساسی،اس ام اس جدید،اس ام اس زیبا،اس ام اس عاشقانه، اس ام اس

 

سرخ می‌شوم

سبز می‌شوم

نگاه به نگاهم که می‌شوی

هوای باغهای سیب از سرم می‌افتد

جاذبه

قانون چشمهای تو بود…

…::: اس ام اس جدید و احساسی :::…

 

از تو تا دلم

راهیست …

که از میان رؤیاها

می گذرد

و من هر روز

با تمام خاطرات راه

به تو می رسم !

…::: اس ام اس جدید و احساسی :::…

 

تنهایی

ذره ذره خودی نشان می‌دهد

وقتی تو آن قدر کم پیدایی که

سنگینی روزگارم را

مورچه‌ها به کول می‌کشند

و من تماشایشان می‌کنم…

…::: اس ام اس جدید و احساسی :::…

 

آرزویت که می‌کنم

لحظه ی آمدنت انگار

دوباره پرستو ها نیامده کوچ می‌کنند

و من چنین نامنتظر

تو را و بهار را

از نو آرزو می‌کنم

تو ببین چه می‌کنی

که من پر از فلوت و دریا شده ام

…::: اس ام اس جدید و احساسی :::…

 

صدفی به صدف مجاورش گفت:

در درونم درد بزرگی احساس می‌کنم،

دردی سنگین که سخت مرا می‌رنجاند.

صدف دیگر با راحتی و تکبر گفت:

ستایش از آن آسمان ها و دریاهاست.

من در درونم هیچ دردی احساس نمی‌کنم.

ظاهر و باطنم خوب و سلامت است.

در همان لحظه خرچنگ آبی از کنارشان عبور کرد و سخنانشان را شنید.

به آن که ظاهر و باطنش خوب و سلامت بود گفت:

آری! تو خوب و سلامت هستی

اما دردی که همسایه‌ات در درونش احساس می‌کند

مرواریدی است که زیبایی آن بی حد و اندازه است.

…::: اس ام اس جدید و احساسی :::…

 

آبی یعنی آرامش …

کاش سقف خانه‌ی کوچکمان آبی بود …

اگر بود …

انتظار رنگ دیگری داشت:

رنگ آرامش

…::: اس ام اس جدید و احساسی :::…

 

مرا در آغوش بگیر

سرم را روی شانه ات بگذار

تا همه بدانند

” همه چیز “

زیر سر من است

…::: اس ام اس جدید و احساسی :::…

 

بــا مـَن از بـودن بـگـــو.. .

گـوشــم را کــَـر کـرده

هـیـآهـوـےِ نــَـبودنـتـــ 

…::: اس ام اس جدید و احساسی :::…

 

به تو تکیه کرده‌ام

و از درخت تنت

شاخه‌های مهربانی مرا دربر گرفته‌اند

…::: اس ام اس جدید و احساسی :::…

 

اندیشیدن به تو زیباست

و امید بخش

چون گوش سپردن به زیباترین صدا در دنیا

زمانی که زیباترین ترانه ها را می‌خواند

اما امید برایم بس نیست

دیگر نمی‌خواهم گوش دهم

می خواهم خود نغمه سر دهم …

…::: اس ام اس جدید و احساسی :::…

 

چه می شد اگر خدا، آن که خورشید را

چون سیب درخشانی در میانه‌ی آسمان جا داد،

آن که رودخانه ها را به رقص در آورد

و کوه ها را بر افراشت،

چه می شد اگر او، حتی به شوخی

مرا و تو را عوض می کرد

مرا کمتر شیفته

تو را زیبا کمتر

…::: اس ام اس جدید و احساسی :::…

 

خیابان

شعر بلندی‌ست…

وقتی من با قدم‌های تو قدم می‌زنم!

…::: اس ام اس جدید و احساسی :::…

 

مرا ببخش

که با دوری ات

زنده ام

هنوز…!

…::: اس ام اس جدید و احساسی :::…

 

خیال بوسه ای که اینجا  جا گذاشتی اش ،

بر لبانم سنگینی می کند …

به خاک می افتم در مقابلت

فکر می کنی چیز دیگری هم

برای باختن دارم هنوز ؟

…::: اس ام اس جدید و احساسی :::…

 

به نظر میرسد که من با تیری در قلبم متولد شده ام

تیری که تحمل فشار آن در قلب دردناک است

و خارج کردن آن تیر دردآور…

…::: اس ام اس جدید و احساسی :::…

 

دارد پاییز می رسد …

انار نیستم

که برسم به دست‌های تو …

برگ‌ م

پُر از اضطرابِ افتادن … !!!

…::: اس ام اس جدید و احساسی :::…

 

 •

وقـتـی تـو نـیسـتی

خـدا را صـدا می زنـم

وقـتـی خـدا نـیست

تـو را …..

تـو شبـیه خـدا شـده ای

یا خـدا شبـیه تـوست ؟

…::: اس ام اس جدید و احساسی :::…

 

پروانه ها انقدر کوچکند

که جای هیچکس راتنگ نمیکنند…

ولی باز هم فروتنانه خود را از میان تا میکنند

…::: اس ام اس جدید و احساسی :::…

 

در امتداد نگاهت خانه ساخته ام

یادت باشد نگاهت را یک دم برداری

خانه خراب میشوم…

…::: اس ام اس جدید و احساسی :::…

 

نه اینکه فقط من باشم؛ بهانه ات را می گیرم ….

این ابرها هم که اینگونه می بارند

بی تاب تو هستند…

…::: اس ام اس جدید و احساسی :::…

 

لحظه هایی هست

که دلم واقعاً برایت تنگ می شود

من اسم این لحظه ها را “همیشه” گذاشته ام.

…::: اس ام اس جدید و احساسی :::…

 

برای پروانه شدن پیله‌ی دستان تو کافی‌ست 

من را محکم تر در آغوش بگیر

…::: اس ام اس جدید و احساسی :::…

 

مـن دچـار زنـدگی کـه هـیـچ

دچـار تـو هـم نـیـسـتـم!

مـوهـایـت را پـریـشـان کـن...

…::: اس ام اس جدید و احساسی :::…

 

در دل من چیزی است

مثل یک بیشه نور، مثل خواب دم صبح

و چنان بی‌تابم، که دلم می‌خواهد

بدوم تا ته دشت، بروم تا سر کوه

دورها آوایی است، که مرا می‌خواند

 

 

 

 

 

 

 


https://rozup.ir/view/377422/8206743621.png

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • دستگاه بسته بندی دست دوم
  • دستگاه بسته بندی دست دوم
  • تبادل لینک هوشمند
  • چت روم نازپری چت
  • سایت تفریحی دهکده خوشبختی
  • برای تبادل لینک هوشمند کلیک کنید
  • کبوتر ان خوشبال رشت (غیاثوند)***
  • برنامه های تک
  • g
  • دانلودقالب رایگان
  • وبلاگ عاشقونه غمگین
  • سرگرمی تفریحی شادیا
  • چتروم شلوغ باران دل چت
  • ایزی کنکور
  • بیست خبر
  • روش جدید رایگان کردن اینترنت
  • مطالب جذاب و خواندنی
  • اندروید98|نرم افزار وبازیهای اندروید
  • کانون هواداران سامان جلیلی
  • پورتال تفریحی و هنری تک جم
  • جوک|جوک جدید|جوک
  • دانلود آهنگ جدید | شهر موزیک
  • عصر 2020
  • سایت سرگرمی و تفریحی ام دانلود
  • طراحی سایت ارزان
  • وب رسمی بهاره افشاری
  • هات فيس بوك
  • وب سایت تفریحی 9 فان
  • وب سایت هزار دستان
  • وطن آوا
  • سایت تفریحی فان7
  • آچار نینجا
  • تبادل لینک بهشت
  • پایان نامه ، پروژه ، فایل فلش و روت گوشی
  • تبادل لینک رایگان
  • تبادل لینک خودکار stera
  • آگرولب
  • بازی آنلاین
  • عینک آفتابی
  • خرید گن لاغری
  • پودر پرپشت کننده مو
  • تفریح و سرگرمی
  • پوسته وردپرس
  • برج دنتال
  • درج اگهی رایگان
  • عینک ریبن ویفری
  • بزرگترین سایت تفریحی و سرگرمی
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • چت فارسی
  • lιlı سایت تفریحی و سرگرمی خنده فان ιlιl
  • سنترال وی پی اس
  • کلاس خنده
  • تبادل لینک هوشمند
  • دستبند فانی بافت
  • وبسایت تفریحی و سرگرمی|فانی یو|
  • 7Pic Funمرجع عکس های جالب ودیدنی
  • سایت همسریابی
  • دانیال آنلاین
  • عینک آفتابی
  • ثبت برند
  • عینک ریبن خلبانی
  • آموزش فوتبال
  • خرید عینک آفتابی
  • سایت تفریحی فان 7
  • عینک آفتابی زنانه
  • خرید ساعت مچی
  • پورتال سرگرمی
  • تبادل لینک رایگان
  • تبادل لینک با گوگل
  • تالار عروسی
  • فروش بک لینک
  • پاپ موزیک
  • سایت تبادل لینک
  • تبادل لینک هوشمند |لینک ها
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانشنامه حقوق
  • گن لاغری مردانه
  • تبادل لینک هوشمند
  • دانلود آهنگ جدید
  • سایت تفریحی و سرگرمی
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ جدید
  • چراغ ال ای دی کارتی
  • ساخت وبلاگ مجانی
  • آپلود فایل
  • رجع موسيقي رپ در افغانستان
  • دانلودفیلم خارجی بدون سانسور
  • ** تبادل لینک با ما **
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 395
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 105
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 327
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 838
  • باردید دیروز : 347
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,009
  • بازدید ماه : 3,009
  • بازدید سال : 87,524
  • بازدید کلی : 1,091,190
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی