loading...
سایت تفریحی فان70 | جوک تلگرام جدید
پذیرش نویسنده

ابوالفضل بازدید : 263 پنجشنبه 28 آبان 1394 نظرات (0)

عرضه شده توسط کمپانی گیم لافت

نسخه معمولی + نسخه مود شده

کسب امتیاز 4.1 در گوگل پلی

با گرافیک خیره کننده

توجه: برای اجرای بازی به اینترنت نیاز دارید.

بازی Dungeon Hunter یا شکارچی سیاهچال، یکی از محبوب ترین بازی های اندروید به حساب می اید که با دارا بودن گیم پلی بسیار عالی و گرافیک اچ دی خیره کننده، کاربران بسیار زیادی از سراسر جهان را به خود جذب کرده است. این بازی محصولی از کمپانی نام آشنای “گیم لافت” می باشد. تا به حال 4 نسخه از بازی Dungeon Hunter عرضه شده بود که هم اکنون شاهد عرضه نسخه پنجم از همین بازی، برای گوشی های اندروید هستیم.

Dungeon-Hunter-5-cover

ابوالفضل بازدید : 268 چهارشنبه 27 آبان 1394 نظرات (0)

بازی زیبایی همراه با تصاویر زیبا و گرافیکی همراه موسیقی های فوق العاده جذاب برای این بازی میباشد. شما در بازی می توانید با دزدان دریایی کارائیب نبردی نزدیک داشته باشید و خود را برای ماجراجویی های بزرگ آماده کنید. بازی را می توانید در تعامل با بقیه نیرو به پیش ببریدد و برای بدست آوردن ثروت نیز خود را به سوی اپراتوری های بزرگ سوق دهید. این بازی می تواند در واقع راهی برای شکستن همه قوانین لقب بگیرد چرا که شما برای هر پیشروی ناچار مجبور به این کار خواهید شد.

 

Assassin’s Creed Pirates 2.5.1 Apk + Mod + Data

 

Assassins Creed Pirates Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی اکشن و مهیج آساسینس کرید Assassin’s Creed Pirates 2.5.1 برای اندروید

 

ابوالفضل بازدید : 270 چهارشنبه 27 آبان 1394 نظرات (0)

یک بازی مهیج و پرطرفدار با موضوعیت استراتژیک و مدریتی می باشد. شما در این بازی می توانید به همراه ۱۵ میلیون نفر دیگر تجربه مدیریت یه شهر را برعهده گرفته و برای شهر خود ساره های مختلف و زیادی را برای رفاه هرچه بیشتر تدارک ببینید. بازی در گستره بسیار وسیعی اجرا می شود و شما می توانید تا ساختمان های خود را در هر مرحله بازی ارتقا دهید و برای خود مردم بیشتری را به سمت شهر بکشید. این بازی در واقع مقدمه ای برای مدیریت بقیه مناطق شهری خواهد بود و هر اقدام شما می تواند باعث جنگ و یا شورش مردم نیز بشوند که در ایجا تکنیک های مختلف کنترل شهری می تواند به کمک شما بیاید.

 

City Island 3 – Building Sim 1.3.4 Apk

 

City Island 3 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی استراتژیک سیتی ایسلند City Island 3 – Building Sim 1.3.4 برای اندروید

 

ابوالفضل بازدید : 309 چهارشنبه 27 آبان 1394 نظرات (0)

بازی مهیج و پرطرفداری در زمینه مربی گری فوتبالی می باشد. شما در این بازی آنلاین می بایستی تیم خود را در مسابقات رهبری نمایید و برای پیروزی در مسابقات بزرگ تر بازیکنانی را خریده و برای تشویق خود و تیم خود طرفدارانی را جذب نمایید. در بازی می توانید ورزشگاه های خود را بسازید و با افزایش ظرفیت آن طرفداران زیادی را به سمت خود کشیده و پیروزی های خود را نزدیک تر نمایید. بازی در سطح جهانی انجام می پذیرد و امکان به مزایده گذاشتن بازیکن ها در هر رده و ملیتی امکان پذیر خواهد بود. این بازی بر روی سیستم عامل اندروید ۲.۲ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

 

Top Eleven 2015 3.2 Apk

 

TOP Eleven Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی آنلاین و اعتیادآور مربی گری فوتبال Top Eleven 2015 3.2 برای اندروید

 

ابوالفضل بازدید : 245 دوشنبه 25 آبان 1394 نظرات (0)

بازی فوق العاده زیبا و جذاب Rally Racer Dirt

گرافیک زیبا به همراه گیم پلی بسیار سرگرم کننده

نسخه معمولی + نسخه مود شده

بیش از 50,000,000 میلون بازیکن در سراسر جهان

 با کسب امتیاز 4.1 از 5 در گوگل پلی

بازی زیبای رالی با دریفت های فوق العاده واقعی

مسابقات رالی خاکی یک بازی دریفتیک می باشد که بر اساس بازی های مسابقات رالی ساخته شده است و از نوع مسابقات ترافیکی نیست ! بازی Rally Racer Dirt را در حالت های مختلفی از قبیل صعود به تپه , دریفت اسفالت و دریفت واقعی در خاک میتوان بازی کرد . بازی مسابقات رالی خاکی کنترل واقعی از ماشین  همراه با گرافیک خیره کننده ای را به تصویر می کشد تا بازی را به واقعیت نزدیکتر کند .

Rally Racer Dirt

ویژگی ها بازی Rally Racer Dirt :

  • بازی در حالت چند نفره و به صورت Realtime
  • 8 نوع ماشین رالی مختلف
  • ماشینهای خوش اهنگ با قابلیت تنظیم انتی رول , ارتفاع رانندگی و گیربگس
  • قابلیت ارتقاء ماشین ها و مخلفات رانندگی
  • محیط های مختلف از قبیل اسفالت , شن , چمن و دریفت در خاک با فیزیک واقعی
  • فیزیک و کنترل ماشین ها به دقت تنظیم شده است
  • امکان بازی در 3 حالت : حالت چالش , حالت بقا و حالت چند نفره

https://rozup.ir/view/377421/8178014437.gif

ابوالفضل بازدید : 614 دوشنبه 25 آبان 1394 نظرات (0)

بازی اتوموبیل رانی آسفالت نیترو Asphalt Nitro

جدیدترین نسخه سری بازی های آسفالت

نسخه معمولی + نسخه مود شده

محصولی از کمپانی گیم لافت

با امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی

کمپانی گیم لافت یکی از بزرگترین کمپانی های بازی سازی در جهان می باشد که اکثر کاربران نیز با آن آشنایی کامل دارند. این کمپانی در زمینه عرضه بازی برای سیستم عامل اندروید نیز فعالیت دارد و طبق تجربه، بازی هایی که مزین به نام این کمپانی باشند، از جمله بهترین و زیباترین بازی ها هستند. اگر بخواهیم چند مورد از بازی های عرضه شده توسط گیم لافت را نام ببریم، می توانیم به گنگستر وگاس، مدرن کمبات، شکارچی سیاهچال، مرد آهنی، برادران ارتشی و صدها عنوان دیگر اشاره کرد که هرکدام به تنهایی از جمله محبوب ترین بازی های سیستم عامل اندروید را تشکیل می دهند.

Asphalt-Nitro

https://rozup.ir/view/377421/8178014437.gif

ابوالفضل بازدید : 599 یکشنبه 24 آبان 1394 نظرات (0)

دانلود Bike Race Pro by T. F. Games - بازی موتوری کم حجم اندروید

نسخه مود/آنلاک با تمامی موتورهای باز شده

Bike Race Pro by T. F. Games بازی سرگرم کننده و جذاب در سبک بازی های موتورسواری برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز 4.6 از 5.0 در پلی استوری، از برترین بازی های رسینگ به شمار می رود. در این بازی شما در نقش راننده ی یک موتورسیکلت باید با کج و راست کردن گوشی، به انجام حرکات نمایشی بپردازید و با پرش و حرکات چرخشی تجربه ی بهترین بازی موتورسواری را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید. در بازی شما باید با پشت سر گذاشتن موانع متعدد هر مرحله را یکی پس از دیگری باز کنید و راه را برای رسیدن به مراحل دشوار آخری هموار سازید. از طرفی امکان موتورسواری و مسابقه به صورت چند نفره و آنلاین در بازی تعبیه شده است تا بتوانید با بازی کردن با دوستان هیجان را دو چندان نمایید! اگر دوست دارید یک بازی کم حجم ولی اعتیادآور موتور سواری را در موبایل اندرویدی خود به ارمغان بیاورید می توانید بازی مهیج Bike Race Pro by T. F. Games را امتحان کنید.

https://rozup.ir/view/377421/8178014437.gif

ابوالفضل بازدید : 289 یکشنبه 24 آبان 1394 نظرات (0)

دانلود Skyline Skaters - بازی اسکیت بازان افق اندروید!

نسخه معمولی + نسخه مود با سکه و دلار بی نهایت به صورت جداگانه

Skyline Skaters – اسکیت بازان افق یک بازی فوق العاده زیبا با گرافیک اچ دی در سبک بازی های اسکیت سواری و اکشن از استودوی بازیسازی Tactile Entertainment بسیار شبیه به بازی معروف Subway Surfer مخصوص سیستم عامل اندروید است که در آن شما به عنوان یک پسر بچه شرور می بایستی با کمک دوست صمیمی خود یعنی اسکیت بوردتان از چنگ نیروی پلیس که با یک هلیکوپتر به دنبال شما افتاده اند، خلاص شوید!! شما باید با سرعتی بالا اسکیت سواری کنید و از تمامی موانع موجود مسیر بدون برخورد بگذرید ، در صورت برخورد با موانع یا هر چیز دیگری پلیس موفق به دست گیری شما شده و بازی به پایان می رسد! بازی فوق در واقع تلفیقی از گیم پلی دو بازی محبوب Subway Surfers و Jetpack Joyride می باشد که ان را به همه ی دوستداران بازی فرار از ماموران مترو و جت پد جوی راید پیشنهاد می دهیم.

شما می بایستی که با اسکیت خود با پریدن و جهش های خطرناک از ساختمانی به ساختمان دیگر از جان خود محافظت کنید تا دست پلیش به شما نرسد! اگر بخواهیم در مورد گیم پلی بازی نیز صحبتی داشته باشیم بهتر است اینگونه بیان کنیم که گیم پلی بازی Endless Runner می باشد؛ Endless Runner به این شکل است که شما مسیری را آغاز کرده و باید از موانع فاصله بگیرید و رکورد خود را ثبت کنید ؛ مسیری که هیچ گاه به پایان نخواهد رسید!

https://rozup.ir/view/377421/8178014437.gif

ابوالفضل بازدید : 230 چهارشنبه 20 آبان 1394 نظرات (0)

Heroes of Order & Chaos

تیم خود را ایجاد کنید و یک مبارزه آنلاین و سراسر هیجان انگیز را در Heroes of Order & Chaos پی بگیرید.

یک بازی اکشن و آنلاین اندروید که می تواند برای شما به شدت اعتیاد آور باشد , پس توصیه می کنیم اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده و کوتاه می گردید هرگز این مطلب را دنبال نکنید!!! شما در بازی Heroes of Order & Chaos باید تیم خود را ایجاد کنید و قدرت و نیروهای آن ها را ارتقا دهید. سپس به سمت پایگاه های دشمن حرکت کنید و یک مبارزه نفس گیر را با چینش صحیح نیروهای خود آغاز کنید.

با جمع آوری امتیازات بیشتر تجهیزات بیشتری را خریداری کنید. بیش از میلیون ها بازیکن در نظم و اشوب به بازی می پردازند. جهان بازی که به صورت بی پایان می باشد شما را شگفت زده خواهد کرد ، می توانید به همراه دوستان خود حرکت کرده و ماموریت ها را انجام دهید. همچنین امکان جنگ گروهی با سایر بازیکنان در بازی قرار داده شده است. در این بازی می توانید هم تیمی ها و قهرمانان خود را تقویت کنید. باید پایگاه های دشمن را پیدا کنید و نابود سازید، مهارت ها و تجهیزات و نیروهای خود را ارتقا و مجهز کنید، سرزمین های رقیبان و دشمنان خود را غارت و تصرف کنید. حتی می توانید شخصیت قهرمان خود را از بین شخصیت های موجود انتخاب کنید و به بازی بپردازید.

بازی اندروید Heroes of Order & Chaos هم اکنون با بیش ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ دانلود از گوگل پلی و کسب امیتاز ۴٫۳ از ۵٫۰ جزو یکی از محبوب ترین بازی های ساخته شده توسط کمپانی معتبر بازی سازی یعنی گیم لافت می باشد که امروز رسانه جوان موبایل جدیدترین نسخه این بازی اندروید را برای اولین بار در ایران به شما کاربران عرضه می کند که امیدواریم مورد رضایتتان واقع شود. برای دریافت Heroes of Order & Chaos در ادامه با ما همراه باشید.

https://rozup.ir/view/377421/8178014437.gif

 

ابوالفضل بازدید : 265 سه شنبه 19 آبان 1394 نظرات (0)

دانلود Perfect Shift - بازی ماشینی درگ اندروید + دیتا

Perfect Shift بازی جدید و اچ دی در سبک بازی های ماشین سواری و درگ از استودیوی بازیسازی Lextre RUS مخصوص دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده و تا به این لحظه +500.000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت گردیده است. در این بازی انواع اتومبیل های مختلف با طراحی واقعی در اختیار شما قرار دارد که می توانید به دلخواه از میان ان ها انتخاب کرده و وارد مسابقات هیجان انگیز ماشین سواری شوید و با دریافت و جمع آوری پول ماشین های جدید را خریداری و آنلاک سازید! امکان سفارشی سازی ماشین ها نیز فراهم شده است که شما می توانید قسمت های مختلف ماشین خود را با آیتم های متعدد شخصی سازی کنید! مسابقات شما در انواع مکان های مختلفِ جاده های صنعتی، تونل ها و جاده های شهری صورت می گیرد و به طور کلی اگر از علاقه مندان به بازی های ماشین سواری از نوع Drag Racing هستید بدون شک مجذوب گرافیک، طراحی و صداگذاری بازی Perfect Shift خواهید شد!

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • دستگاه بسته بندی دست دوم
  • دستگاه بسته بندی دست دوم
  • تبادل لینک هوشمند
  • چت روم نازپری چت
  • سایت تفریحی دهکده خوشبختی
  • برای تبادل لینک هوشمند کلیک کنید
  • کبوتر ان خوشبال رشت (غیاثوند)***
  • برنامه های تک
  • g
  • دانلودقالب رایگان
  • وبلاگ عاشقونه غمگین
  • سرگرمی تفریحی شادیا
  • چتروم شلوغ باران دل چت
  • ایزی کنکور
  • بیست خبر
  • روش جدید رایگان کردن اینترنت
  • مطالب جذاب و خواندنی
  • اندروید98|نرم افزار وبازیهای اندروید
  • کانون هواداران سامان جلیلی
  • پورتال تفریحی و هنری تک جم
  • جوک|جوک جدید|جوک
  • دانلود آهنگ جدید | شهر موزیک
  • عصر 2020
  • سایت سرگرمی و تفریحی ام دانلود
  • طراحی سایت ارزان
  • وب رسمی بهاره افشاری
  • هات فيس بوك
  • وب سایت تفریحی 9 فان
  • وب سایت هزار دستان
  • وطن آوا
  • سایت تفریحی فان7
  • آچار نینجا
  • تبادل لینک بهشت
  • پایان نامه ، پروژه ، فایل فلش و روت گوشی
  • تبادل لینک رایگان
  • تبادل لینک خودکار stera
  • آگرولب
  • بازی آنلاین
  • عینک آفتابی
  • خرید گن لاغری
  • پودر پرپشت کننده مو
  • تفریح و سرگرمی
  • پوسته وردپرس
  • برج دنتال
  • درج اگهی رایگان
  • عینک ریبن ویفری
  • بزرگترین سایت تفریحی و سرگرمی
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • چت فارسی
  • lιlı سایت تفریحی و سرگرمی خنده فان ιlιl
  • سنترال وی پی اس
  • کلاس خنده
  • تبادل لینک هوشمند
  • دستبند فانی بافت
  • وبسایت تفریحی و سرگرمی|فانی یو|
  • 7Pic Funمرجع عکس های جالب ودیدنی
  • سایت همسریابی
  • دانیال آنلاین
  • عینک آفتابی
  • ثبت برند
  • عینک ریبن خلبانی
  • آموزش فوتبال
  • خرید عینک آفتابی
  • سایت تفریحی فان 7
  • عینک آفتابی زنانه
  • خرید ساعت مچی
  • پورتال سرگرمی
  • تبادل لینک رایگان
  • تبادل لینک با گوگل
  • تالار عروسی
  • فروش بک لینک
  • پاپ موزیک
  • سایت تبادل لینک
  • تبادل لینک هوشمند |لینک ها
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانشنامه حقوق
  • گن لاغری مردانه
  • تبادل لینک هوشمند
  • دانلود آهنگ جدید
  • سایت تفریحی و سرگرمی
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ جدید
  • چراغ ال ای دی کارتی
  • ساخت وبلاگ مجانی
  • آپلود فایل
  • رجع موسيقي رپ در افغانستان
  • دانلودفیلم خارجی بدون سانسور
  • ** تبادل لینک با ما **
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 395
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 184
  • آی پی دیروز : 107
  • بازدید امروز : 515
  • باردید دیروز : 1,027
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,542
  • بازدید ماه : 1,542
  • بازدید سال : 86,057
  • بازدید کلی : 1,089,723
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی